Almost done ... - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Lisa Zoll - WaarBenJij.nu Almost done ... - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Lisa Zoll - WaarBenJij.nu

Almost done ...

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

10 Augustus 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Bon Dia Dushi's,
Heb een tijdje niks geschreven, dus ik dacht laat ik maar weer even een reisverslag updaten!
Heb ondertussen natuurlijk alweer heeeel erg veel meegemaakt. De huisgenootjes/buren die ik had zijn allemaal vertrokken (helaas) en heel veel mensen die ik heb leren kennen hebben Curacao alweer verlaten.. Gelukkig komen er ook telkens weer nieuwe mensen! Woon nu met 2 stagiaires op het resort, waar ik het heel goed mee kan vinden. Heb het de laatste tijd een beetje moeilijk gehad en besefte toen toch wel dat ik iedereen heel erg mis. Maar goed, we houden het echt nog wel vol. Het is gewoon heel dubbel, de tijd is echt voorbij gevlogen (over 50 dagen / 7 weken zit ik alweer in het vliegtuig terug naar NL )... Aan de ene kant wil ik echt niet weg van dit prachtige eiland, ik heb het hier zo naar mijn zin, ben ik zo zelfstandig geworden, ben je zo vrij hier, je kan/mag/bepaald alles zelf, en zelf een klein beetje verliefd geworden. Maar daar in tegen ben ik zoo blij om mn ouders, familie en allerliefste vrienden weer te knuffelen op Schiphol. Maar goed daar gaan we nog even niet aan denken. Nog even volop genieten van het geweldige eilandje!!! Heb ondertussen al gedoken en gejetskieed, wat echt super gaaf was!!!

Ik hou jullie up to date.

Liefst vanuit Dushi korsou xxxx