Heerlijk eiland - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Lisa Zoll - WaarBenJij.nu Heerlijk eiland - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Lisa Zoll - WaarBenJij.nu

Heerlijk eiland

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 April 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Bon Tardi Dushi's,
Zo wat vliegt de tijd voorbij, ik zit alweer 2 weken op Curacao vandaag! Wat een geweldig en heerlijk eiland is het. Maar goed, ik heb nu al hartstikke veel leuke mensen leren kennen, leuke dingen gedaan en een bucketlist gemaakt :)! Koningsnacht en koningsdag waren hier ook zo leuk. Koningsdag was echt net zoals het vroeger in Amsterdam was, overal op straat mensen, muziek en drinken! Het enige verschil was dat het hier rond de 33 graden was, haha sorry.. De feestje op Zanzi zijn ook ontzettend leuk. Maar genoeg over de leuke feestjes, het werken is ook onwijs leuk en leerzaam. Soms best zwaar, wat ik toch een beetje had onderschat misschien, maar werken in een lange broek, een blouse en een stropdas in gemiddeld 30 graden, is soms best wel warm en vermoeiend. Maar verder gaat het super hier. Begin steeds meer respect te krijgen voor m'n moeder, eigenlijk voor iedereen die zelf moet koken. Want wat is dat vermoeiend zeg, na een lange werkdag nog moeten koken hahaha. M'n drie buurmeiden (die lopen hier ook stage) zijn ook gezellig en ik spreek en zie Jackie en Tessa ook elke dag nog (gelukkig). Zoals jullie wel merken, vind ik alles eigenlijk leuk hierzo op het eiland! Na 2 weken kan ik in ieder geval wel al beslissen, dat als ik geen familie en vrienden waar ik van hou in Nederland had wonen, zou ik niet meer terugkomen! ik moet over 2 uurtjes werken, dus ik wens iedereen een hele fijne dag en ik hou jullie op de hoogte !!

xxx Lisa