Heerlijk eiland - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Lisa Zoll - WaarBenJij.nu Heerlijk eiland - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Lisa Zoll - WaarBenJij.nu

Heerlijk eiland

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 April 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Bon Tardi Dushi's,
Zo wat vliegt de tijd voorbij, ik zit alweer 2 weken op Curacao vandaag! Wat een geweldig en heerlijk eiland is het. Maar goed, ik heb nu al hartstikke veel leuke mensen leren kennen, leuke dingen gedaan en een bucketlist gemaakt :)! Koningsnacht en koningsdag waren hier ook zo leuk. Koningsdag was echt net zoals het vroeger in Amsterdam was, overal op straat mensen, muziek en drinken! Het enige verschil was dat het hier rond de 33 graden was, haha sorry.. De feestje op Zanzi zijn ook ontzettend leuk. Maar genoeg over de leuke feestjes, het werken is ook onwijs leuk en leerzaam. Soms best zwaar, wat ik toch een beetje had onderschat misschien, maar werken in een lange broek, een blouse en een stropdas in gemiddeld 30 graden, is soms best wel warm en vermoeiend. Maar verder gaat het super hier. Begin steeds meer respect te krijgen voor m'n moeder, eigenlijk voor iedereen die zelf moet koken. Want wat is dat vermoeiend zeg, na een lange werkdag nog moeten koken hahaha. M'n drie buurmeiden (die lopen hier ook stage) zijn ook gezellig en ik spreek en zie Jackie en Tessa ook elke dag nog (gelukkig). Zoals jullie wel merken, vind ik alles eigenlijk leuk hierzo op het eiland! Na 2 weken kan ik in ieder geval wel al beslissen, dat als ik geen familie en vrienden waar ik van hou in Nederland had wonen, zou ik niet meer terugkomen! ik moet over 2 uurtjes werken, dus ik wens iedereen een hele fijne dag en ik hou jullie op de hoogte !!

xxx Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Jan Thiel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2015

Almost done ...

18 Mei 2015

De tijd vlieeeegt

29 April 2015

Heerlijk eiland

17 April 2015

Eerste dagen in Curacao
Lisa

@Curacao

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 2972

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: